Wednesday, November 23, 2011

Port Dickson

Yooooohooooo
It is end....
Enjoy....Very enjoy with u all~~~
2d1n  impossible nothing happen~
But we still the same..^.^

我们之间的距离
我们已经没什么可聊了
可我不喜欢 你直插进来
你这种做法 有点像我
虽然我很幼稚
可是我真的发现 大家有时做的说的
都像以前的我 做的/说的
有时我会觉得我成熟咯
哈哈~

久别重逢的短信
哈哈~笨蛋
问我无聊的问题
想念你~朋友~

Mother injured~
Damn worry~
Lucky 2mr i no class...
she cant do anything now~
sad~
so need to help her do something 2mr...
Hope she will be fine~

No comments:

Post a Comment